Monday 15 June 2015

kisah kita.....

so many things happened....

happy
senyum
sedih
bertemu
bersama
berpisah
rindu

1st thing yg aku nak coret kat sini... *mana tau lupa nanti kan~

Alhamdulillah..
aku dah grad Darussyifa'!!!!

xpernah terbayang...

yg aku pernah berangan,
aku akan pakai pas khas,
pegang camera,
ambik gambar diorg atas pentas...
terima degree...

tapi.........
aturan Dia lebih indah, lebih sempurna...
terima kasih krn "paksa" aku hafal ruqyah..
terima kasih kerana jdkan aku salah sorg penerima sijil tu...

aku terima sijil tu dengan penuh rasa syukur,
and at da same time,
penuh sayu...

tutup 1 cerita...

then,
banyak yg dah berubah...

dah hbs dah kisah lab and tempat LI ku..
insyaAllah, 3 bulan lg aku kat umt..

dah start readykn diri utk tempuh bulan puasa kat umt..
bukan apa..
selain xsaba nak sambut ramadhan,
aku jgk dah terfikir prog2 mks yg diorg akn buat dlm bulan puasa ni..
& of coz,
kenangan lama akan muncul balik...
................................

betullah,
hati itu,
Allah yg pegang

hr ni kau ok,
esok blom tentu...

hr ni kau suka dia..
esok blom tentu..

hr ni hati kau tenang..
esk blom tentu....

terima kasih sbb pernah hadir dlm hidup aku..
kau antara org yg pernah jd tempat rujukan aku..
antara org yg aku percaya utk kongsi masalah aku..
antara org yg buat aku bangga mengenali mu

pulanglah..
kpd fitrah mu

insyaAllah,
doaku pd mu xpernah putus...

sampai suatu hr,
telah hadir kekuatan dlm diri..
insyaAllah...
& only insyaAllah...

maaf atas segala kesalahan
krn diri ini xkan pernah sunyi dari melakukan dosa..

peace be upon u..

No comments:

Post a Comment