Tuesday 24 December 2013

meh nak ckp pasal cinta

ni aku punya pegangan. 
nak terima, silakan
xnak trima, diam! 

1st of all
cinta memg semua org suka.
xsuka aku xtau!

aku xbaik pon
in fact, aku jahat gila

tp, bab cinta
ni pegangan aku

knapa xnak kejar cinta Dia dulu
knapa nak kejar cinta manusia

at least, 
jaga hubungan kita dgn Dia
nanti Dia hanta la org utk kita
yes! memg ramai yg dah tau tu kan
& semua org tau ni
jodoh dah ditetapkan Allah

so!
knapa xnak percaya!
knapa?!

so, knapa xnak buat benda yg da tau

jodoh = rahsia Allah yg semua org nak tau
mati = rahsia Allah yg semua xmau ambik tau

aku tau apa yg org bercinta rasa,
rasa hidup ni berbunga-bunga
seronok
tiap hari rasa hidup ni indah
xingat mati
ingat hidop ja

ingat!
kebanyakan yg seronok tu dosa!

easy to say, hard to do it
aku phm. 
jiwa muda
jiwa tengah nak seronok
aku xtaw nak ckp apa dah

diam!

No comments:

Post a Comment