Saturday 14 December 2013

merapu

"aku nak berubah"
"hati aku meronta-ronta nak berubah"
"tengok dia, aku nak jd mcm dia"

so

apa kau tggu lg?
xkn sekadar tweet je benda tu?

tp,
bila disuruh,
disokong,
kau bg alasan!

respon jahat aku = kau xsedia lg.
respon baik aku = bagos, kau dah ada niat.

tak yah sembang kencang sgt

kau mampu, kau buat,
xmampu, xyah.

tapi ingat,

dr keterpaksaan tu la
akhirnya kau akn biasa.
dr langkah yg 1 tu la,
kau akn terus berjalan,

take ur time,

tapi ingat,

mati xtggu kau ready, baru dia datg.
mati xtggu kau duk dlm kain semayg baru dia datang
mati xtggu kau mintak maaf kat semua br dia datg
mati xtggu kau insaf baru dia datg

yg pasti,

mati tu duk depan kita.

motifnya 1,
golnya 1,

kembali pd Dia.

p/s: jgn biasakan benda yg xpatot..
eg: xpakai stokin! as simple as dat!

peace be upon u.
mood = serius

No comments:

Post a Comment