Saturday 22 March 2014

sweet

hari ni ikot abglg pegi ambik gamba...
biasenye time2 gini la aku tengok mcm2 telatah/karenah/cara/perangai *&seangkatan dgnnya*

yup
time ada majlis...
mcm2 kita dpt tengok

aku suka ikot bglg pegi ambik gamba..
as i am an observer,
this is my job! *lol

nak share sometg sweet dat happened in front of my eyes! *cewah
pasangan pengantin hari ni...
diorg relax ja..
maksud aku..
diorg normal sajja...
of coz both of them berseri-seri.. *baru kawen kan!

yg buat aku xlepas pandang adalah..
1 pasangan yg datang memeriahkan majlis.. *tetamu la!
kenalan pengantin la kot..
suami ala2 ostad sikit,
isteri comey gila.. *sirius comey*

apa yg sweetnya????
hoho

masa nak ambik gamba diorg dgn pengantin,
suami *yg ala2 ostad ni* ckp
"kami pon pengantin baru jgk"
lepas pasangan ni begamba dengan pengantin,
dia ckp lg..
"cantik x kakak ni??" *ckp sambil tengok isteri dia* *alolololo*
"abg ni!" *isteri dia ckp! *aku gelak2 dah*
simple
but SWEET ok!

lepas tu diorg bejalan keluar dr rumah,
mata aku still xlepas dr diorg *tah knape tah kn*
rupenye Allah nak tunjuk...

sang isteri nak pakai kasut,
sang suami xlepas tangan isteri.. walaupon tengah ckp ngan org lain..

o mai!!!!
double triple combo set! SWEET!!!!

lol
smoga bahagia dunia & akhirat
insyaAllah,
ummah yg cemerlang, gemilang, terbilang korg akn bina...
biiznilah!

ok dah!
next, insyaAllah ambo plak! eh!

haha
peace be upon u!

No comments:

Post a Comment