Thursday 27 March 2014

terengganu berselawat

Alhamdulillah diberi peluang, ruang, kesempatan utk pegi.. *ehem..*

dlm hati...
 *woohoo, best o p! knapa la umt xnak buat benda2 gini, insyaAllah, kalau ada pluang aku nak try!!*

seronok
xsedar cepat btol masa belalu

seronok
denga alunan sang pencinta Allah & Rasul

seronok jgk
sbb sbenanye xplan
tp Allah takdirkan jgk kami bersama perindu2Nya & kekasihNya

smalam jgk mak su, pak su & gat Jiq datang..
dpt jumpa sekejap ja sbb diorg nak balik dah..
maksu makin energetic!
tekinja-kinja salam ngan aku! *lolololol*

well,
apa yg insyaAllah aku akn follow maksu punya style,
xlupa anak buah
stp kali balik trengganu
diorang mesti datang bwk buah tangan kat aku
walaupon aku xpernah call dia,
call pon kalau ada hal ja,
*bukan apa, segan*
diorg ada ja benda nak buat aku sengeh panjang2.

p/s:
- insyaAllah suburkan rasa rindu pd Dia & kekasihnya
- semoga tergolong dlm org yg sentiasa mengingatiNya
- tanamkan cinta pd Dia melebihi segalanya, insyaAllah, segalanya milik kamu!

peace b upon u! salam Jumaat.. Kahfi seround!

No comments:

Post a Comment