Tuesday 1 April 2014

orang atas... sangat~

smalam aku join 1 meeting..
sbenanye
aku xperlu pon berada dlm meetg tu
tp disbbkn Semenpan nak teman + perlukn sorg utk catat apa yg jd..
aku tiba2 jd s/u angkat keropes!
of coz, ada hikmah aku berada dlm meetg tu...

aku dpt tengok,
when we are at diff level with them,
maksud aku, bila kita di bawah mereka,
diorg xkn terima apa yg kita ckp semudah org yg sama level @ atas drpd diorg!

aku rasa, aku ckp benda yg sama sblom ni
of coz with diff words...

"kami tengok pada ilmu dia, bukan pada undian dia time pilihan raya!!!!"
"xkira la dia org ungu ke kuning ke, X BOLEH!"

smalam,
"spt yg anda tengok, buku ni ada gamba org nya shj, tp isi, xda kaitan pon dgn isu2 sensitif"
"........"

WTF!!!!!!
*ha geram da ni!*

lg 1 benda yg aku nak highlight,

"budget ni mcm ni mcm ni.... blablablabla, ye la, kami kene tau, ni duit student kan"
duit student, tp bila student nak buat program,
"ni xyah, ni xyah, potong, potong, potong"

*astaghfirullah 10x*

bnyk benda nak diargue..
tp kadang2,
malas nak bukak mulut,
malas nak argue dgn org yg bnyk hal
malas nak geramkan dr sendr...

*salah ke eh???*

aku xsekuat org lain,
xseberani org2 lain..

.... sigh .....

peace b upon u




No comments:

Post a Comment