Monday 21 April 2014

.................

Alhamdulillah, program da hbs~
Alhamdulillah jugak lepas ni bukan aku dah PIC! lol

bnyk benda jadi,
as a conclusion,
i'm not a good leader..
bnyk kelemahan aku
bnyk bende yg xsmoothly flow..

malam pertama,
xramai yg turun... T_T

malam kedua,
kami run 2 prog serentak
1 Aiman Azlan
1 program Qasidah

utk prog Aiman Azlan, maybe tajuk prog tu xdpt attract org ramai, so... my bad...
although i think Aiman Azlan gave a very good speech!

utk prog Qasidah...
i have to say, Anak Warisan Kasih ni sebenanye da staraf artis kot!
diorg ada pengikut diorg tersendr...
tiba2 dlm crowd aku nampak org2 berpurdah ramai gila...
ingatkn utk student UMT je, skali org luar pon datang... tq tq tq..
walaupon kepenatan run ke sini ke sana mlm tu, Alhamdulillah, ok saja

malam seterusnya, dah under exco lain, so aku tolong apa yg patot..
Alhamdulillah, ok saja

yg aku agak kecewa,
ada sekumpulan ahli dlm org ku ni
yg langsung xtunjuk muka time prog aku..
xpa, next time we will see..
bukan aku nak balas apa yg diorg buat,
tp let just wait & see.

Alhamdulillah,
walaupon objektif xla tercapai pon,
lepas program, ada student yg complaint
well, i hv to admit,
aku menyusahkan ramai student dengan event ni...
maaf yeeeee....

pengalaman ni akn tetap aku simpan sbg 1 pengajaran...

:) saja

peace b upon u! :))

No comments:

Post a Comment