Tuesday 8 April 2014

tiba2 nak bersuara

balik cuti prtengahan sem...
tv tayang mcm2 cite...
mcm2 iklan...

cara minum susu kotak pon ada iklan???
come on, dulu sehat wal-afiat ja kami minum susu kotak tu
time tu xda pon iklan bagai~

kalau dulu tv tu benda yg aku xkan boring tengok,
skarg, mcm xda benda plak nak tengok!

tiba2 iklan "wang hadiah"
tq pd XX krn bg ni
guna utk anak
guna utk ibu bapa
guna utk blaja
sgt memberi manfaat
.... !@#$$%%^^^&&()*^$...

hoi, dah kau bg duit, memg la bemanfaat
sape yg xsuka bila diberi duit??

aku bukan marah o naik angin sbb diberi duit
bukan,
tp aku meluat bila 1 pihak memanipulasi kelebihan yg diorg ada
utk membutakn mata orang2 yg hanya nampak duit!

sblm ni aku jenis xambik pot pon pasal isu2 ni
tp disebabkn aku dah buat kes pasal hrtu
tiba2 geram nak bersuara
*elok2 aku senyap b4 this!* haish!

nanti lah, after 3 or 4 months ni
aku bebas!
no more berurusan dgn org yg agak sengal pemikirannya

peace be upon them!



No comments:

Post a Comment