Tuesday 6 January 2015

24

Alhamdulillah...
hr ni,,,, 6 Jan 2015...

masa thn 1991, lepas isyak, tarikh sama...
aku safely delivered ke dunia... *lol

sian mama,
dr subuh, sampai isyak sakit nak lahirkn aku..
masa tu kat rumah quarters..
bidan yg sambut aku,
arwah Cik Zah...
jiran kami..
dia ingat aku ada kembar,
tp sbenanye,
aku besa sgt~ *hahahahha

well,
not bd pun birthday ni..
sama ja mcm hr lain
cumaaa....
aku kena bersyukur
Allah bg izin umur ku bertambah...
umur je la bertambah...
amalan??? *ish ish ish

stp hari pun kene bersyukur,
Allah bg pluang utk baiki dr,
Allah bg ruang utk kau ada atas bumi ni
Allah bg ksempatan utk mintak ampun..

yg aku geram...
haishhh budak2 ni!!!!!
xpasal-pasal fb besepah ngan muka aku!!!!!
malu siakkkk

xpa, nanti time diorg siap!

oh! mintak hadiah ngan mama...
"mama bg rumah ni la kat kau, dah jgn mintak2 dah"
=.=''''''''''

p/s:
Alhamdulillah...
tq Allah, for giving me everytg that You have gave to me...
aku percaya
apa shj yg Allah berikan adlh yg terbaik utk aku...
yup, sometimes it's hard,
but i know i have You
uuurrrmmm....
nak kawen blh? n___n

buat family, guru, sahabat, kenalan
tq for your existence
u r da colours that always cheer me up.

peace be upon u

No comments:

Post a Comment