Saturday 10 January 2015

lagi....

ok, hr ni (10 hb...)
El plan nak buat surprise kat Kein ngan Cik Ah
as they gonna leave us ady..
next sem diorg dah practical..
T_T

xda la mangsa buli ku dah..
aku suka kacau Kein sbb Kein ni......
blurrr! *hahaha
asal dia bukak mulut je
mesti buat aku gelak sampai rasa nak pukul dia! ^.-

cik Ah plak,
slalunya dia la yg suka bg kami mcm2 bunyi dlm bilik ni..
memg xsunyi la bilik ni ada diorg

sedih lak...

okeh, so kami kluar la g beli barang
lepas tu masak kat rumah felo...
El punya plan,
aku plak yg kene masak! *haha
masak beehun goreng je pon, ok la, boleh la dimakan.. insyaAllah halal

pukol 6.45 kitorg kumpul kat komplek sukan,
Fadhil umpan Kein
panggil ala2 ada hal..

cik Ah plak dr luar,
Fadhil ckp nak jumpa jgk

so
Alhamdulillah
lepas solat semua
makan la ramai2...

penat la jgk...
naseb baik EL ngan Kak Engku tolong..

malam tu,
aku dikejutkan dr tidur oleh semenpan Asmidar Mohd bersama Kein In

ayat biasa Midar...
"kak pia,,,,, sy nak mintak tolong ni..."
i'm almost getting annoyed sbenanye
dah la aku tengah syok tidur! *haha

ingat diorg kejutkan aku sbb nak kluar g makan..
nak marah dah kalau itu sbbnya.. lol

skali dia ckp,
ada org call dia,
mintak tengokkn budak bilik bawah..
ada kes sikit..

so bangun la kan..
Alhamdulillah,
Allah izinkan, kali ni kami xcall ustaz..
kami ajak student tu tidur bilik kami..

well,
lately ramai plak yg kene ganggu..

tiba2 terfikir
kalau x problem kunci,
masalah gangguan..

aku rasa cam muka pecah bilik pon ada dah ni

...................

insyaAllah, esok start masuk lab balik~
hopefully next week boleh balik..
at least 5 hr duk rumah pon ok dah.. huhu

p/s:
stp yg bermula, mesti ada akhirnya
so bare with it.
insyaAllah next time kita jumpa lg

kuatkan semangat
tiada kuasa lain yg dapat menguasai kekuasaan Allah
percaya dan yakin Allah sentiasa ada bersama kita
mohon perlindungan dr Allah
kuatkan semangat!

peace be upon u

No comments:

Post a Comment