Wednesday 28 January 2015

cuti sem kat u

hari ni ingat nak buat crucible.. *againnnnn~ *yawning
tp xleh
sbb xcukup bahan & bila aku nak mintak bhn tu dgn some1,
org tu xreply~
aku pon lalalalalala~~ *dgn riangnya! lol =.='

tengok sample kaca yg kakak sv aku baka smalam,
aku rasa kaca dah produced,
tp crucible tu mcm melted down
so aku rasa kakak sv ku kene guna crucible pure alumina kot..
crucible ni mahal dowh!
rm200 sbijik
tp nak buat mcm mana kn
kene guna la jgk kalau nak project run

disbbkn aku xleh buat fyp aku
aku pon pegi la menyibuk kat fyp org lain~
mula2 aku kacau Umira
sambil2 tu blaja la guna hplc

pastu pegi menyibuk kat Asma plak
Asma guna uv utk collect data

Alhamdulillah
at least aku blaja sometg

well hari ni both Umira & Asma ckp keje diorg xmenjadi...
diorg kind of stress
aku nak motivate dr sendr pon xpandai
ni kn plak nak motivate org2 hebat

senang utk aku ckp "relax" "sabar"
sbb aku xada kat tempat diorg

tapiiiii
aku pon pernah gagal
aku pon pernah experiment xmenjadi

Dr ckp product aku mengarut
mold aku yg aku rasa palg cantik dah aku buat, cracked..
crucible aku xtau p mana..
kecewa dgn teammate yg x tau maksud tolerate
& i'm still not sure when i'm gonna be able to produce my sample

aku nak naik angin
nak marah?
xguna...

accept all the negativity in the most positive way u can be

Allah bg dugaan atas dasar kasih sayang
Allah nak bg peringatan
Allah nak kita bergantung pd Dia

percaya & yakin

watever condition happened to u
Allah actually have prepared the solution

cuma kita kena sabar & yakin Allah akan tolong
bila mana u think nobody can help u out

sebenarnya
banyak benda jugak aku risau
fyp, li, syllabus pengecualian, family, etc.... *sigh

tenangkn hati
lapangkn dada
terima ketentuan Allah adalah yg terbaik
sambil usaha utk keluar dr masalah

usaha itu kunci utk keluar dr masalah

p/s:
jgn pernah lupa
yg akan membantu mu adlh Dia

peace be upon u
*nak balikkkkk
lol


No comments:

Post a Comment