Tuesday 17 February 2015

i'm goin home!

Alhamdulillah,
Allah still bagi peluang utk aku balik!
tengah berkira,
nak balik Ahad ka Isnin~ *lol
bila kira balik,
memg x la!
fyp xsiap lg~ *hadeh

balik kejap pon jadi la,
asal dpt jumpa mama ngan family

aku tinggalkan sahabat2ku,
harta bendaku di sini
di bawah perlindungan Allah

insyaAllah,
umur panjang,
aku balik semula,
habiskan baki masa belajar yg tinggal..
harapnya,
Allah mudahkan urusanku..

umur xpanjang,
aku mintak maaf,
halalkan semua yg aku dah terambil
maafkan dosa2 aku pada kalian..
tuntut hutangku pada mu yg aku xingat dekat family aku ye,
doakan aku jg mendapat husnul khotimah..

huurrrmmmm...
mintak maaf,
aku dah buat ramai org suffocate when i'm around

bernafasla secara tenang
Tuhan ada dengan mu..
kebahagianmu adalah kebahagian aku jgk
aku doakan yg terbaik buat mu

p/s:
ye,
still tertanya-tanya sbenarnya
adakah benar @ tidak
in both condition,
aku xkan paksa..
sbb aku dah serahkan segalanya pada Dia..

sekiranya benar,
i'll cherish that moment,

sekiranya tidak,
Allah lebih mengetahui apa yg akan berlaku

yg aku tahu,
perancangan Dia adalah yg terbaik & xakan pernah gagal..

peace be upon u.
doakan aku selamat sampai rumah..

No comments:

Post a Comment