Wednesday 4 February 2015

lab assistant cuak

masuk lab pg td..
porcelain aku dah nak hbs,
so aku masuk la pejbt lab assistant..
nak mintak kunci..

masuk2 je,
"eh, awk xleh masuk sini!!"
serius tekejut..
"ha?"
"kang berasap kang"
"oh! x x, ni porcelain je..."
serius lawak muka En Yusri bila dia tengok aku!

dia dah kenal da student2 under Dr Al-Amin..
semua banyak hal~ *hahahaha
Lina siap nanges2 bila mixed composition,
skali comp. berasap~

insyaAllah esk dia nak baka skali lg..
insyaAllah jgk aku nak tolong..
sian plak kat dia..

serious talk,
aku hilg smangat la plak...

bukan la boring,,,,
maybe need sometg to cheer me up
balik rumah mungkin~ *haha

p/s:
insyaAllah serikan hari2 lpas ni dgn benda2 baru..

yg dah berlalu,
biarkn berlalu...

peace be upon u!

No comments:

Post a Comment