Sunday 1 February 2015

Ruki'in Mohd Hadzair..

havg a conversation with her...
yes,
definitely
sepatah yg kluar dr mulut dia
will make me die laughing! lol Kein!

urrmmm...
apasal aku tiba2 nak tulis pasal minah ni ye?

maybe sbb dia dah nak g LI kot...
sem depan xjumpa dah.... *hurm

dia mangsa buli aku. *haha

dlm banyak2 org yg aku jumpa,
aku rasa dlm senarai "org paling baik" aku,
dia dpt nombor 1 kot.

dia antara org yg buat aku ckp kat org lain
"dia ni baik ah, baik pure!" hahaha

kalau dia marah pon,
ni je ayat dia..
"Kein marah ni~" *use monotone voice to read it please. haha

kalau dia bertanya,
soalan dia, dia import dr outer-space kot..
aku mesti te-stop kejap utk process soalan dia! *hahaha

carta "org paling blurr" pon dia dpt nombor 1!
org ckp dia blurr sbb bila kami tanya sometg kat dia,
dia mesti ckp benda ni..... "ha???" *sambil buat muka xda prasaan

kalau blh nak rakam semuaaaaaa soalan dia..
buat hiburan time susah hati.. *hahahaha

kami dok risau mcm mana suami dia react nanti..
haha.. sama ada dia rasa cute or ada jugak yg kene gigit nanti! *haha

meh aku crita cam mana kami kenal..
kami 1 organisasi..
kami sama2 jd rakan..
dia rakan kerohanian, aku rakan keselamatan kesihatan..
tp time ni kenal muka je..
xborak sgt.. *xpernah ckp kot..

kami jugak masuk klas ngaji sama2 kat pusat Islam,
tp lain session,
aturan Allah,
klas kami kene merge,
still xbercakap time tu..
tp sometg happened in da klas that can make us laugh together till NOW! *haha

lepas tu,
kami sama2 naik pangkat dlm org. yg sama...
dia s/u kami..
s/u paling rajjjjiiiiiiinnnnnnn
"Kein nak surat ni.. Kein nak ni.. Kein nak tempah ni.."
semua settle weyh~
kadang2 ksian kat dia..
tp Alhamdulillah,
semua dah lepas..

dia antara org yg banyak besabar dgn aku..
so far xda plak aku rasa nak marah kat dia..

dia peminat indie band..
"kan best ada suami pandai main guitar.."
aku pandang dia
"eh x x, astaghfirullah..."
hahahaha

xda masalah pon dia keje apa,
asalkan xlalai Kein...

dia slalu "korbankan" dr dia utk org lain...
meaning that, dia xkesah besusah utk org lain..
kalau xda yg nak volunteer buat sometg, dia org yg akan angkat tangan~
maybe sbb tu Allah di pihak dia.. :)

tengah jalan2 kat Mydin, tiba2
dia ckp kat aku,
"Kein nak pakai tudung labuh.... tp baju Kein...."
insyaAllah, Allah mudahkan urusan kamu dik.

lecturer klas France dia panggil dia..... Rukini!
kami pon apa lg...
Rukini, Rudulu, Rusekarang,
nama panjang Rukini mesti... Rukini dan selama lama lama nyaaaa......
memg xleh lapas la kn pluang sakat dia...

hurm,

lepas ni,
xda da kot org yg blh thn dgn lawak kasar aku..

esk hantar dia kat mbkt..
hurrmmm...

esk aku crita apa jd..

gonna miss u lorh.. Kein = cari muka org paling ceria! hahaha

peace be upon u!

No comments:

Post a Comment