Saturday 6 December 2014

dlm kedai

tadi ada talk,
we were given 15 minutes break
Umira, Cik Ah & aku pegi la T-shop utk beli makanan
& of coz ramai la pergi serbu kedai yg 1 tu..
sbb  mana ada kedai lain yg palg dekat kn

so,
pilih2 barg, beratur,
skali lambat plak org depan ni...
rupenye cashier xda duit kecik utk bg balance kat dia *which i think should not happen~
xkan la kau nak bg alasan sy xda duit kecik nak bg baki kat awk,
awk pegi pecahkan dulu duit awk, lepas tu datang balik baya barang awk ni
memg xla dia nak datang balik kn~

well,
di sbb kn aku kurg kesabaran hari ni,
& nak lancarkan flow org bergerak, takut lama sgt
aku hulur je la duit aku dulu

bukan tu point aku sbenanye
tapi yg aku nak cerita,

Umira ckp,
masa aku bg duit tu,
aku garang~
....
.....
.....
aku rasa, aku ckp je
"nah, ambik la dulu"
aku rasa aku ckp biasa dah tu,
seriously just nak cepatkn keje

maybe lepas ni kene lebih hati2 bila becakap
tambah2 bila buat keje
bg org yg dah biasa keje ngan aku
diorg memg dah tau cara aku

bila open table,
for sure diorg akan ckp
"k,pia memg camtu, asal buat keje je mcm nak marah"

serious xseronok weyh
bila org ckp kita garang
kita xfriendly
tu semua buat org cpt pergi dr kita *tiba2 sedih

aku xnafikan
aku agak jahat

.


peace be upon u

No comments:

Post a Comment