Tuesday 2 December 2014

me & pink

13 hb ni,
mak nak buat majlis khatam Quran..

sbenanye
abelong nak kawen
tp xjd
bakal isteri dia mintak tangguh sbb takut hujan
rumah diorg masuk air

so mak on je la utk buat khatam Quran
mama mcm dah berniat la,
1st majlis bila pindah rumah
nak buat khatam Quran,
lepas tu br la buat majlis2 lain

well
kakak ajak pegi beli baju sbenanye
tp disebbkn xda masa & always ada ja hal bila nak balik
so kakak beli la sendr

yg xmenahaannya
aku siap post kat dia cth jubah
dan aku dah mention xmau pink!

dah la dia tuka lampu Cil jd pink!
stress aku!

uuurrrmmmmm
xda benda pon sbenanye
tp pink always become my last option
lembut sgt kot warna tu
walaupun sofia tu maksudnya lembut
nama aku xla plak melambangkan aku~ *lol

oh!
sample xjd
xjd kaca

normal la tu
chillex sudaaa
cuba lg nanti

p/s:
hidup xda ujian = xnormal

berjalanlah utk hari-harimu dengan penuh sabar
jgn lupa baca Bismillah

peace be upon u!

No comments:

Post a Comment