Tuesday 4 November 2014

4 nov 2014

tarikh abg Nik keluar dari kolej siswa....

now he is not a felo anymore...
dah habis PhD kan...
harus la keje plak..
xkan nak duk sini jd felo lg. *lol :)

tringat masa mula kenal abg Nik.

aku jd rakan mks.
abg Nik bukan felo yg mudah mesra dgn org

ingat lg,
time tu aku jd peserta utk program kesaksis..
kami beratur nak ambik life jacket,
depan aku, exco2 & mt mks time tu
abg Nik sebut sorg2 nama diorg,
tp!!!!!
bila turn aku,
dia senyap! *marah*
tau la aku bukan sesiapa time tuuuuuu *kais2 tanah ngan kaki*

sambung jd mks,
aku jd exco
still xrapat dgn abg Nik
sbb aku rasa dia skema
takut2 lg nak begurau

until bila tah.....
kita jd rapat
dah xsegan nak bergurau
xsegan nak membahan

baru tau
abg Nik xskema LANGSUNG! *haha
kepala dia ada masuk air juga

baru tau
dia antara org yg selalu support kami
jaga kami mcm adik dia sendiri
xboleh org kacau kami

analoginya
"kau kacau anak aku, siap kau!" *haha

banyak benda jadi antara kami semua
suka, gelak, nangis, bergaduh,
macam2 situasi sebenanya dah kami tempuh bersama
Allah letak kami dlm pelbagai keadaan
itu semua ujian utk tengok keikhlasan kita sesama kita.
yup, kita sesama kita

walaupun kadang2 kita
xsama pendapat
xsama pilihan
xsama citarasa
xsama kebiasaan

don't u think kita semua dah tempuh semua tu sama2??
ke aku je yg rasa cam tu?? *haha

bukan beremosi,
cuma luahan hati saat ni

sy cuma nak minta maaf dr seseorang yg sy dah anggap sbg abg sendiri
i cherish every moment that we spent together
after this, yup, a lil bit difficult
nak kumpul ramai2
makan sama2
gelak sama2
nangis sama2

halalkan apa yg abg Nik dah bg kat kami ye
banyak kalau nak dihitung
blanja makan,
blanja itu ini,
and yg paling penting,
blanja kami ilmu
tanpa mintak balasan pun.

semoga hari hari yg mendatang
abg Nik sentiasa dalam rahmat Allah
dipermudahkan urusan
dimakbulkan segala doa......................................
:)


with Dr Nik
he is our beloved popo

No comments:

Post a Comment