Sunday 23 November 2014

my bad day ke?

kene marah.
lol
biasanya aku ok je kalau kene marah
hati kering kn,
xdak prasaan...
diorg kata la..

"knapa xambik transkrip asal dik?"
"oh, ni kawan sy punya, dia mintak ambikkn"
"transkrip asal siap lama dah, dia dah grad dah pun ni"
"tu lah, dia xsempat nak ambik, ni nak guna urgent"
"xda masa la kami nak layan semua, kami bz ni"
............

kalau ikut hati aku,
kau ingat aku ada masa nak ngadap kau!
baik aku duk dlm lab ngadap seramik aku!

padahal ambik tanda tangan je pun..
xbanyak..

entah la,
sbb hujan kot
sedih plak kn.
lol

p/s:
selama mana kau di bawah
itula adatnya..
so, improve urself

bila xda pangkat, harta,
org xkn pandang kau
tp bila dah ada semua tu
jgn lupa diri.

peace be upon u kakak kat pej akademik~
apa2 pun akk cantik! haha

No comments:

Post a Comment