Wednesday 26 November 2014

hari yg ....... ok

hari ni 1 klas je.
pg2 lg aku rushing masuk lab,
tipu *ehem* En Yusri mintak bakar crucible,
pastu lari masuk klas

dlm klas Ayahku,
ngaja punya ngaja,
skali dia cakap bentuk molecule yg bila dipusing mcm cigar = cerut

Ayahku : rasa cerut apa yg palg sedap??
kami      : coklat!!! *lol, mana nak tau kn*
Ayahku : mexican. bila isap cerut ni, u akan rasa pening2 la mula2
kami      : harammmm, memabukkan~
lol

& then..... hbs class!

well,
i've been sick for about more or less.... 3 4 bulan kot..
mcm2 cara jgk aku fikir mcm mana nak sihat
sampai 1 tahap,
aku rasa fasting is the best medicine..
so, Alhamdulillah, 2 hari aku puasa direct,
aku dah rasa sihat! ^^
bukan la bernazar, sekadar mencuba..
Alhamdulillah...

bila keadaan dah ok,
sambung balik nanti

mesti nak tau aku sakit apa kan? *acah2 ada org baca~ lol

p/s:
Alhamdulillah so far
next, ada 1 lg sakit
sakit yg perlu aku kuat sekuat kuatnya...
semoga Allah makbulkan doa aku
mungkin fasting is the best medicine for this sickness too.
tolong doakn aku sembuh.

peace be upon u
oh! aku xterfikir lak nak crita pasal trip ke ausie haritu kn.
nanti aku share.

peace out!



No comments:

Post a Comment