Wednesday 26 November 2014

bedah buku MatLuthfi

saat ni,
wanita2 di sekeliling ku (Umira & Kein)
2 2 tengah stress
sorg pasal program course,
sorg pasal lab report
& aku......
sedang bermalasan nak g ambik air sukida kat bawah. ....


woohoo! dah sampai!
& dah hbs baca!

dah hbs baca,
jujurnya ada part yg aku rasa nak tanya direct kat mamat ni..
"hat ni, hg ckp pasai apa sbenaqnya?"

bnyk unsur sarcasm
tambah2 pasal politik kat negara ni. lol

yg xbleh blah,
ayat ni kot..
"Undur Metallica Negara Ok"

bila baca buku ni,
ada yg aku rasa aku dah baca kat blog dia

sebagai seorg pemegang record BM hampir fail,
& more straight to da point,
bhs MatLuthfi ni tahap tinggi jugak
bnyk ayat dia yg deep,
menusuk gitu~ lol

errrmmm
kesimpulannya,
beli ah, 
kalau nak pinjam,
basuh tangan dulu,
make sure xda page yg tekelepet!

p/s:
semua benda boleh settle
jgn cepat merungut
mana kepercayaan kau terhadap bantuan Dia?

baca lah,
aku xsuka judge a book by its' cover,
sbb setiap buku ada ceritanya sendiri...
open ur heart,
jgn cepat cari keburukan
cari
gali
the +ve 1st
kalau xjumpa,
sometg wrong with u!

peace be upon u!
gelak2 jugak la baca buku ni~ lol 



No comments:

Post a Comment