Friday 21 November 2014

boycotting!

oh!
haritu ada rapat umum!
calon2 mpp~
membawa manifesto2...
aku xnak pon denga sbenanye
tp, kbetulan, time tu lepas kami tolg agihkn makanan kat student.
so, acah2 la berminat

aku denga sorg2
rumusan yg aku buat,
isu yg dibawa sgt la..........
hurrmmmmm....
*sigh
ada yg salah masuk kawasan...
ada yg bwk isu cafe...
isu pakaian

well, aku ckp salah kawasan, sbb kolej siswa, bukan tempat kau mpp,
diorg dah ada pentadbiran diog
knapa kau xg tanya dulu pengurusan sbelom kau buat manifesto?
oh! xdpt jawatan lg.... ok fine

isu cafe,
hurrmmm...
"sy akan mengkaji semula knapa cafe itu ditutup"
errm

isu pakaian,
weyh!
pakaian student,
dah sah2 ada dlm buku peraturan yg kita semua xbaca tu!
boleh la, kaji la semula...

well,
disebbkn aku dengar yg semua dah tersusun,
dah ada jawatan masg2
aku xkn turun

kalau semuanya skadar drama,
just as a procedure
yg xbwk makna apa2
& aku xdpt nak ubahnya.. *sigh

aku kenal je budak2 yg akan naik ni..
diorg dah dibeitahu pun sbenanye
diorg xrasa apa2 ke eh?
xda rasa bersalah?
naik secara kotor?
btol ke org pilih kau?
btol ke org nak kau jd wakil mereka?
semua ni xleh dijawab dlm u ni.

p/s:
xberminat nak kenal & tau sapa mereka
bila tah nak bersih

.

No comments:

Post a Comment